مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-27اقتصادي

فعالیت خانه های اجاره ای فاقد مجوز چالش حوزه گردشگری محمودآباد 


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری محمودآباد با اشاره به وجود بیش از 3000 واحد اجاره ای در این شهرستان، از شناسایی 927 واحد خانه اجاره ای خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری محمودآباد با اشاره به وجود بیش از 3000 واحد اجاره ای در این شهرستان، از شناسایی 927 واحد خانه اجاره ای خبر داد و گفت: از این تعداد برای 360 واحد پروانه بهره برداری خانه مسافر صادر شده است.

نبی الله اصغری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان محمودآباد به واسطه موقعیت طبیعی و جغرافیایی که به عنوان نزدیک ترین شهر ساحلی متصل به پایتخت کشور دارد، همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است.

وی پراکندگی بیتوته مسافران و گردشگران در تمام شهرستان را یک ویژگی خاص محمودآباد برشمرد و افزود: بر خلاف بسیاری از شهرها که مسافران به یک نقطه در شهر توجه دارند، در شهرستان محمودآباد از کناره و ساحل گرفته تا دورترین روستاها از مرکز شهر مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری محمودآباد، ارائه خدمات اقامت، پذیرایی و اسکان مسافران و گردشگران در خانه های اجاره ای فاقد مجوز را چالشی برای این شهرستان دانست و با اشاره به وجود بیش از 3000 واحد اجاره ای در محمودآباد، تصریح کرد: بر اساس ماده یک آیین نامه ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خانه های اجاره ای فاقد مجوز چالش حوزه گردشگری محمودآباد 

فعالیت خانه های اجاره ای فاقد مجوز چالش حوزه گردشگری محمودآباد